Přívěs PRONAR T680 s nejoblíbenějším podvozkem je vynikající pro zemědělskou a městskou dopravu. Odolné stěnové profily o výšce 800 mm s nástavky 600 mm nabízejí vysokou pevnost. Dno, vyrobené z tlusté oceli, umožňuje snadnou přepravu jak zemědělských produktů, tak odpadních materiálů o hmotnosti až 13,1 tun.
– systém univerzálního otevírání bočnic
– centrální jištění bočnic
– oj typ v pevné oko ø40 mm
– brzdy pneumatické jedno- nebo dvou-hadicové
– nápravy pro 60 km/h – v čr schváleno 40 km/h
– mechanická parkovací brzda
– zadní vývody pro druhý přívěs
– pojistný ventil sklápění
– třístranné sklápění
– bočnice profil pf 800 + 600 mm
– pojistné lano spojující bočnice
– zadní výsypné okno
– zajišťovací klíny v držácích
-zadní plastové blatníky
– vnější přístupový žebřík a vnitřními nášlapy v korbě
– obrysová světla
– elektrická instalace 12 v se zadní zásuvkou, led světla
– dvousložkové chemicky tvrzené lakování
– ložná plocha šířkou dimenzována pro přepravu europalet
– mechanické zajištění vyklopené korby
– barva rámu červená ral3000 pronar
– barva bočnic zelená ral6010 pronar
– centrální jištění bočnic
– oj typ v pevné oko ø40 mm
– brzdy pneumatické jedno- nebo dvou-hadicové
– nápravy pro 60 km/h – v čr schváleno 40 km/h
– mechanická parkovací brzda
– zadní vývody pro druhý přívěs
– pojistný ventil sklápění
– třístranné sklápění
– bočnice profil pf 800 + 600 mm
– pojistné lano spojující bočnice
– zadní výsypné okno
– zajišťovací klíny v držácích
-zadní plastové blatníky
– vnější přístupový žebřík a vnitřními nášlapy v korbě
– obrysová světla
– elektrická instalace 12 v se zadní zásuvkou, led světla
– dvousložkové chemicky tvrzené lakování
– ložná plocha šířkou dimenzována pro přepravu europalet
– mechanické zajištění vyklopené korby
– barva rámu červená ral3000 pronar
– barva bočnic zelená ral6010 pronar
– oj typ v pevné oko ø50 mm ( není doporučeno )
– oj typ y pevné oko ø40 mm
– brzdy pneumatické dvou-hadicovés alb
– byrzdy hydraulické – není schváleno v čr
– rolovatelná plachta se skládací středovou tyčí
– obslužná lávka
– třetí nástavba bočnic 600 mm
– nástavba bočnic 800 mm namísto 600 mm
– přední nástavba bočnic 600 mm z perforované ocele
– přední nástavba bočnic 800 mm z perforované ocele
– bez středových sloupků
– výsypný skluz na zadním čele
– dva výsypné skluzy na zadním čele
– tři výsypné skluzy na zadním čele
– boční podjezdové zábrany
– přídavné zadní blatníky pro přední kola
– přídavné přední blatníky pro zadní kola
– pružiny usnadňující otevírání bočnic
– zadní závěs automatický unimar
– zadní závěs automatický rockinger 400a4600
– pneumatiky jiné než základní
– rezerva jíná než základní
– držák rezervy
– výstražný trojúhelník
– vyprazdňovací šnek pro zrno (30 t/h)
– výsypný skluz na zadním čele přes celou šířku
– sklopný levý nebo pravý skluz po celé délce korby
– sklopný levý a pravý skluz po celé délce korby
– box na nářadí
– naviják rezervy s klikou pod rámem, pouze pro kola : 385/65 r22,5 a 425/65r22,5;
– hydraulické odjišťování levé nebo pravé bočnice
– hydraulické odjišťování levé a pravé bočnice
– okno s ochrannou mříží a plexisklem v přední stěně
– okno v přední prostřední nástavbě s ochrannou mříží a plexi
– sada držáků pro zajištění stěn při přepravě balíků*
– 60 km/h – pouze pro německý trh
– síť pro tlumení nárazů např. brambor (nutná nástavba)
– nestandardní lakování v odstínech ral
– oj typ y pevné oko ø40 mm
– brzdy pneumatické dvou-hadicovés alb
– byrzdy hydraulické – není schváleno v čr
– rolovatelná plachta se skládací středovou tyčí
– obslužná lávka
– třetí nástavba bočnic 600 mm
– nástavba bočnic 800 mm namísto 600 mm
– přední nástavba bočnic 600 mm z perforované ocele
– přední nástavba bočnic 800 mm z perforované ocele
– bez středových sloupků
– výsypný skluz na zadním čele
– dva výsypné skluzy na zadním čele
– tři výsypné skluzy na zadním čele
– boční podjezdové zábrany
– přídavné zadní blatníky pro přední kola
– přídavné přední blatníky pro zadní kola
– pružiny usnadňující otevírání bočnic
– zadní závěs automatický unimar
– zadní závěs automatický rockinger 400a4600
– pneumatiky jiné než základní
– rezerva jíná než základní
– držák rezervy
– výstražný trojúhelník
– vyprazdňovací šnek pro zrno (30 t/h)
– výsypný skluz na zadním čele přes celou šířku
– sklopný levý nebo pravý skluz po celé délce korby
– sklopný levý a pravý skluz po celé délce korby
– box na nářadí
– naviják rezervy s klikou pod rámem, pouze pro kola : 385/65 r22,5 a 425/65r22,5;
– hydraulické odjišťování levé nebo pravé bočnice
– hydraulické odjišťování levé a pravé bočnice
– okno s ochrannou mříží a plexisklem v přední stěně
– okno v přední prostřední nástavbě s ochrannou mříží a plexi
– sada držáků pro zajištění stěn při přepravě balíků*
– 60 km/h – pouze pro německý trh
– síť pro tlumení nárazů např. brambor (nutná nástavba)
– nestandardní lakování v odstínech ral