Návěs s výtlačným čelem Schubmax
Koncept vozu s výtlačným čelem Schubmax vznikl již v roce 2006. Firma Annaburger reagovala tímto konceptem na požadavky zákazníků z řad provozovatelů bioplynových stanic po voze s co největším objemem korby na senáže a siláže.
Proto vznikl vůz se základním objemem 50 m3 na třínápravovém podvozku. Tento podvozek je hydropneumaticky odpružen, stejně jako oj. K ovládání stroje se používá elektrohydraulika. Přední náprava je zvedatelná, přední a zadní náprava ve standardu náběžně řiditelná, za příplatek může zákazník dostat nucené řízení náprav. Na rozdíl od konceptu Schubfix je pohon výtlačného čela zabezpečen z traktoru pomocí hydrauliky. Korba vozu je svařena ze dvou částí . Celá korba je velmi pevná a kompaktní. Hydropneumatické pérování spolu s koly 26,5 palce dává vozu perfektní stabilitu a jízdní komfort. Během podzimu 2007 byl představen také dvounápravový model HTS 22.17 s objemem 42 m3.
V roce 2012 byla vyvinuta speciální verze Schubmax Plus s nižšími bočnicemi a jiným tvarem štítu.
|
HTS 22.17 |
HTS 29.17 |
HTS 33.17 |
Celková hmotnost (t) |
22 |
29 |
33 |
Provedení náprav |
Tandem |
Tridem |
Tridem |
Délka korby (m) |
7,6 |
9,1 |
9,1 |
Výška korby (m) |
2,25 |
2,25 |
2,25 |
Objem korby (m3) |
39 |
47 |
47 |
Objem korby s nástavky (m3) |
43 |
51 |
51 |