Specializovaný třínápravový přívěs T780 s vysokou nosností (24 m3) zaručuje ekonomickou dopravu a snižuje tak výrobní náklady. Je ideální pro přepravu zemědělských plodin i europalet.
– systém univerzálního otevírání bočnic
– třístranné sklápění
– oj typ v pevné oko ø40 mm
– rám podvozku svařený z uzavřených obdélníkových profilů z vysokopevnostní oceli
– nápravy pro 60 km/h – v čr schváleno 40 km/h
– brzdy pneumatické dvou-hadicovés alb
– mechanická parkovací brzda
– elektrická instalace 12 v se zadní zásuvkou
– sklápění s pojistným ventilem
– dva sklápěcí hydraulické válce
– profilované bočnice 800 + 600 mm se středovým sloupkem
– centrální jištění bočnic
– výsypné okno v zadní stěně
– pružiny usnadňující otevírání bočnic (4 ks.)
– blatníky za první a poslední nápravou
– dvousložkové chemicky tvrzené lakování
– vnější přístupový žebřík a vnitřními nášlapy v korbě
– zajišťovací klíny v držácích
– barva rámu červená ral3000 pronar
– barva bočnic zelená ral6010 pronar
– třístranné sklápění
– oj typ v pevné oko ø40 mm
– rám podvozku svařený z uzavřených obdélníkových profilů z vysokopevnostní oceli
– nápravy pro 60 km/h – v čr schváleno 40 km/h
– brzdy pneumatické dvou-hadicovés alb
– mechanická parkovací brzda
– elektrická instalace 12 v se zadní zásuvkou
– sklápění s pojistným ventilem
– dva sklápěcí hydraulické válce
– profilované bočnice 800 + 600 mm se středovým sloupkem
– centrální jištění bočnic
– výsypné okno v zadní stěně
– pružiny usnadňující otevírání bočnic (4 ks.)
– blatníky za první a poslední nápravou
– dvousložkové chemicky tvrzené lakování
– vnější přístupový žebřík a vnitřními nášlapy v korbě
– zajišťovací klíny v držácích
– barva rámu červená ral3000 pronar
– barva bočnic zelená ral6010 pronar
– oj typ y pevné oko ø40 mm
– zadní vývody pro připojení druhého přívěsu
– rolovací plachta s rámem
– obslužná lávka
– vzduchové brzdy jednohadicové
– nástavce bočnic 800mm (na místo 600mm)*
– boční pravý nebo levý výsypný skluz
– box na nářadí
– boční podjezdové zábrany
– systém výsypných skluzů (zadní a boční trubky)
– výsypný skluz na zadním čele
– výsypný skluz na zadním čele přes celou šířku
– levý nebo pravý odnímatelný výsypný skluz přes celou délku přívěsu
– levý a pravý odnímatelný výsypný skluz přes celou délku přívěsu
– zadní závěs automatický unimar
– zadní závěs automatický rockinger 400a4600
– držák rezervy**
– držák rezervy s navijákem (pouze pro 385/65 r22,5 425/65 r22,5)
– hydraulické odjištění levé nebo pravé bočnice
– hydraulické odjištění levé a pravé bočnice
– pneumatiky jiné než základní
– rezerva jiná než základní
– síť pro tlumení nárazů (brambor) nutná nástavba
– výstražný trojúhelník
– sada držáků pro zajištění stěn při přepravě balíků*
– vyprazdňovací šnek pro zrno (30 t/h)
– nestandardní lakování v odstínech ral
– zadní vývody pro připojení druhého přívěsu
– rolovací plachta s rámem
– obslužná lávka
– vzduchové brzdy jednohadicové
– nástavce bočnic 800mm (na místo 600mm)*
– boční pravý nebo levý výsypný skluz
– box na nářadí
– boční podjezdové zábrany
– systém výsypných skluzů (zadní a boční trubky)
– výsypný skluz na zadním čele
– výsypný skluz na zadním čele přes celou šířku
– levý nebo pravý odnímatelný výsypný skluz přes celou délku přívěsu
– levý a pravý odnímatelný výsypný skluz přes celou délku přívěsu
– zadní závěs automatický unimar
– zadní závěs automatický rockinger 400a4600
– držák rezervy**
– držák rezervy s navijákem (pouze pro 385/65 r22,5 425/65 r22,5)
– hydraulické odjištění levé nebo pravé bočnice
– hydraulické odjištění levé a pravé bočnice
– pneumatiky jiné než základní
– rezerva jiná než základní
– síť pro tlumení nárazů (brambor) nutná nástavba
– výstražný trojúhelník
– sada držáků pro zajištění stěn při přepravě balíků*
– vyprazdňovací šnek pro zrno (30 t/h)
– nestandardní lakování v odstínech ral